sunny side up

Idagens har mitt kära underbara Loo vatt här nästan heela dan! Vi har tampats med bångstyrig och icke samarbetsvillig taggtråd. Åt fanders med det!  
Körde Majsan runt Glosäng, lite social och intrycksträning, bemannade som vi va. Vi såg/hörde/träffade 6 hundar på 30 minuter. Trodde inte ens det fanns så många i den byn, men allla va såklart ute denna dan. Men Majsebajsanstumpegumpan va så duktig så! Blev omkörda av bilar 3 gågner, bara det en bedrigt,och dom skötte hon också galant! Både Loo och jag va glatt överraskade när vi kom hem .



Igår va jag me pappa i Mantorp på racingbanan där. David och jag gav han det i fördelsedagspresent i Augusti. Han (och alla andra) fick köra små sketasnabba bilar. Pappa njööt, log konstant och hade en asabra dag och ville inte åka hem, under hot och med våld fick jag slutligen hem honom när jag tröttnat på att sitta i halv storm och försöka läsa, renskriva eller plugga, eller stå och kolla när dom körde. Men jag höll ut bra länge!

 

Imån är det staket, hästar , avslutningsbugg och Loo på planeringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0