värkar..?

Igåreftermidda undrade jag så smått om jag inte befruktat mig själv och skulle till att skita ut ungen på studs. Hade sånn smärta i magen! Det kom i stötar och kändes som nån köttade in en brödkniv i magen och vred runt. Jag bara vek mig dubbel och föll ihop på golvet. Så jävla ont!! Kändes sådär kul  när man skulle få gäster på kvällen. 
 Pappa städade av här nere innan han åkte till farmor för att hjälpa henne med papprena och ta med henne hit, men hon blev dålig så hon kunde inte följa med sen, lilla farmor. Ska ringa henne sen och kolla läget. 
 David gjorde enbart det han blev beodrad, sen stack han till tv:n. Så när gästerna slutligen kom, kände jag mig bara halvfärdig eftersom pappa inte kom hem med mjölet förrens precis innnan dom kom och jag inte hunnit byta kläder och David inte gjort mer. Men det hela slutade lyckligt iaf, maten räckte och blev över och det va dessutom gott!

Grannens ettåriga norsking Mimmi kom och hälsade på flera gånger, med hela köket fullt med folk, en ilsk katt och en nyfiken hund hade inte jag vågat mig in om jag va katt. Men SÅ söt!

Idag ska jag börja plugga på tredje veckan och imån, torsdag och fredag ska jag jobba. På onsdag kommer Mowgli upp/ner till växjö och Loo. 
 


Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha, ingen aning. Jag sökte efter en bild på havrekross och fick upp den bilden. Har aldrig sett blå säckar IRL. Dom jag köper är vita!! :)

2009-04-27 @ 22:12:46
URL: http://iissabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0