fredagsmys

den reklamlåten går på repeat i mitt huvve... lalalal

nu sitter jag i johans sketna lilla råttbo och läser spiderchicks blogg och asgarvar så tårarna rinner. Visar Johan som inte fattar de roliga och bara tittar mysikst på mig.. Hur svårt är de liksom?!

Innan idag va vi och kollade på lägenhet. Bör inläggas att jag har inga100% planer på att flytta me men bli en aktiv inneboende kommer jag iaf bli, alltså måste jag ju följa med och granska, ska man va aktiv inneboende måste man ju ha vissa krav!!

Nu ska vi ut med Johans kompisar och supa hans stackars nyblivna 18 åriga bror under bordet. Håhåjaja. Jag ska be för det arma barnet. Men säkert kommer de va jag som ligger där under bordet i slutändan. Det brukar bli lite åt de hållet när jag och min kära vän bag in the box har sammanträde. Och nu va de säkert en tre helger sen jag drack, och då blir man ju lite extra påtalig för alkoholhalten..

Men hav förtröstan gott folk! Den som lever får se hur kvällen slutar! Och så roligt ska vi inte ha att nån går och koolar.
Icke!

Ha're!

Kommentarer
Postat av: Simone

Spiderchick är störtskön! Roligt med lägenhet och att vara aktiv inneboende ;)

2009-08-14 @ 17:56:49
URL: http://simonelj.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0