Happy kebabap!

Jeez! Min kebabrulle va inte att leka me! Blev så jävlar i gasen. Asflummig och skrattade åt precis allt Loo sa. Hade välldans roligt!

Väntade två jävlar timmar på hovslagafanskapet som inte behagade dyka upp idag. Klockan 15.00 va han väntad. Klockan 17.00, när jag ringt tre gånger ringer han äntligen upp och hade totalt glömt bort mig!! Tack för den fuckface!! Nu ska han komma imån istället. Och sabbar både min och Loos planering. Gaaah! OCh eftersom jag inte kan va arg på en totally stranger i telefon kom han undan den jäklen.
Men jag han iaf putsa Majsans sele och få lite betat runt staketet.
Man kan ju iaf försöka se de posetivt. Lamt försök. Jatack.

Letat reda på Alphabeats Fascinationlåt nu äntligen!! Gått och grunnat på den hela dan. Liksom haft den långt, långt bak i huvvet och nästan kunnat börja nynna på den och någon gång har jag nästan kunnat spotta fram namnet. Men bara nästan.
Kunde ju inte förklara den heller, -men a, den va förra sommarn, från nån reklam. -uppåt,glad låt. -Men DU VEEET!!!

Fick världens jordskredschock när jag såg 6 småkillar som kanske på sin höjd slutat 7an stog utanför ica och rökte! Har barnen inga föräldrar?! Finns de ingen ansvarig!?! Har dom ingen som hellst skam  i kroppen?!
Okej att jag va asgammal och så jävla livserfaren när jag gick i 7an, men de va ju då! Nu är de nu och dom är ju bara barn. Kan dom inte sitta hemma och kolla på bolibompa som inte är bra längre och leka lego med sina kompisar på bilmattan i sitt rum med våningssängen som dom delar med sina syskon och bara vara barn!!
Kan jag sluta åldras och bli gammal och gaggig?! Tack!!

Idag va de en gubbe som rengjorde fläktarna som inte hade stängt sin gylf. Vi såg, vi blundade, vi gick iväg, vi skrattade.
De va roligt.


Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, du är för rolig du! Men det där med att vara barn, det är dom inte särskilt länge nu för tiden. Dom flesta flickor på skolan här har redan börjat sminka sig i trean och då är dom väl 9-10 år. Det är inte lite smink heller.. Annat va det förr ;P

2009-08-05 @ 15:48:04
URL: http://simonelj.wblogg.se
Postat av: Isaaaaaabel

hello. du jag är också "rädd" för gubbar med ostängda gylfar.. hahaha.. äckligt ju.. vet också hur det är med hovslagare som glömmer och kommer flera timmar för sent.. man kan väl i alla fall ringa? eller? grrr, man blir så arg.

2009-08-06 @ 22:31:29
URL: http://lillafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0