helgen.

fredagkvällen gick som den skulle. Alla verkade ha skitroligt och den nyblivna 18 åringen söps under bordet, så när han hängandes över balkongräcket spydde som en kalv kunde vi som fortfarande va vid medvetande och våra sinnes fulla bruk sitta inne och konstatera: misson completed.. De va kräks på balkongen, balkongen under och marken nere vid porten...

Lördagen startade långsamt och planerande. Planerandet gick åt skogen, precis som det alltid gör. Tänkte komma iväg i lagom tid till Loo men när jag gjort mig klar för avfärd och käkat frukost och ska åka kommer jag på (redan innan jag börjat leta) att jag lämnade nycklarna i Johans bil för att jag inte skulle slarva bort dom ute på stan på natten och hans bil är på helt fel ände av stan. Blev helt matt. Så jag får ringa min kära bäste vän så hon får komma och hämta mig och köra bort mig till bilen.
Så när jag ringt henne och väntar tänkte jag gå och duscha men då ringer Örides matte och tjatar en evig stund så då hinner jag inte duscha heller.
Varför lämnade jag dom då i hans bil och inte lät dom va kvar i lägenheten som normalt folk hade gjort?!!
Jo, för jag skulle ha alkoholen i mitt bagage när vi skulle åka och vem orkar springa upp för tre våningar och lämna nycklen där?! Ingen. Visserligen hade jag kunnat ta hissen, men palla!!
Så istället för att ha dom i väskan lät jag dom ligga där. Smart drag! Just för stunden.

Innan vi ens kommit iväg upptäcker jag att jag även glömt:
schampo och balsam.
handduk.
täcke och kudde.
shortsen.

Doooh!!

När vi åker ner till K-krona ringer stålmannen och säger att han har glömt sina bilnycklar i annsos lägenhet och slängt in lägenhetsnycklarna genom postinkastet.
Då va de Loos tur att bli matt.
Men han fiskade upp dom me en pinne så vi kunde va i lägenheten sen. Turs nog. =)

Kvällen förflöt på bra, utan större incidenter. Regnade gjorde de en hel jävla del men som tur va så hade vi ju ett tillhåll i lägenheten så de kude regna bäst de ville!
Vi tänkte gått till schlagerstället men vi fick botten-napp på två växjötjejer utanför Piraten som sa att de inte va nårra människor på piraten så vi kom inte in eftersom dom två va fulla som kastruller.
Men vi hade roligt på piraten sen iaf! Dansade järnet och fick önska låtar hos Dj:n! =) Vissa kan ju bli så jävla lacka om man vill önska, men spelar man kass musik får man ju skylla sig själv! Han va iaf störtskön och gav oss ett litet block att skriva ner så mycket vi ville. Sen fick vi höra alla låtarna också! Loo och jag höll på att gå i taket när Sold kom! Aldrig hade vi trott att vi skulle få rocka loss till den på ett dansställe! =)

Manfred-Dagny
På marknaden gjorde vi av me massa pengar på väldigt kort tid. Bland annat köpte jag mig en ko. En ko-kudde som fick namnet Manfred-Dagny efter lite tvistande och grubblande.. Han är asaskön! Sov på han i bilen hem, gick asabra. Sov med honom i k-krona. Asago att ha armen över när ingen annan står till tjänst. och inatt fick jag panik när jag inte hittade honom i sängen men han hade tatt ett skutt ner på golvet. De va säkert snurre som va avis. :P Pappa sov på honom i soffan när ag kom hem med honom. Ja, jag kan inte säga annat än att jag är asanöjd! Ett riktigt impulsköp men en god investering! =) 

Manfred-Dagny

Ikväll blir det nog förhoppningsvis speedway med pappa och Johan.
12 veckor! Idag!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va? Jagvhar aldig skrivit att du ska lämna mig ifred? Jag förföljer dig inte. Herregud. Kan ta bort dig på BDB om det stör dig så!!?

2009-08-23 @ 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0