Hultsfred 2oo9

mwiha! =)
hur gett som hellst! Underbar stämning, lerigt, skitigt, fylla, konserter, bra musik, roligt folk!
The killers, Kings of Leon och Lasse Winnerbäck gav gåshud.
Första kvällen slutade tidigt.Typ 9. Men alla vet ju att man ska sluta på topp! :P och de kan man ju säga att både jag och Loo gjorde, men Loo va väldigt låg sen i nårra dar. Himla orutinerat.
Våra skånska grannar som bokstavligt talat låg på vårt tält innan jag och Loo flyttade vårt va inte värda mycket. Typ inget alls faktiskt.
-klockan e sex! (på morronen) Alla måste ha sex!!! ¨
Mjukost på tältduken, hot om att riva ner det och alla va de va. Vi va inte jätteglada på dom.
Vårt Camp Living the dream såg inte lika förtjusande ut som de gjorde första dan efter typ två dar, snarare lite lätt skit-trashigt ut. Favoritkusinerna Emil och Linnea bodde på husvagnscampingen. Men jag trivdes bra i vårt kvarter. Bra översikt över ingången och en massa förbiströvandes männiksor att titta på . =)


min kära man dök upp på lördan och hedrade iaf mig med sin närvaro. <3
på söndan va vi väldigt mycket skitsega och ville mest koma hem allihop tror jag.
Gick omkringni halvkoma resten av dan.

''anyway! I will be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0