Ingen sovmorron idag heller..

på min förväntade och efterlängtade sovmorron ringer mamma.
o8.41 . Nästintill dödsstraff på de.
Hej är du ledig idag? -Mmm
Sover du?!! -Inte längre..

Iaf, min morbror skulle få sin 50årspresent idag. Helikoptertur över ägorna. Så hon frågade om jag ville hänga me och kolla. Hasade mig ur sängen och vaggade likt en sengångare till duschen för att få liv i min utsletna, arma kropp. Den fick tidernas chock när varmvattnet inte behgade komma med en gång och jag  mitt dumma nöt stog mitt i skottfältet för iskallt vatten. Vaken!! 
 De va en fin liten skara med människor som hedrade min något pirriga morbor med sin närvaro. Alla som ville skulle tydligen få sig ett åk och alla utom en vågade. Asaroligt va de! Bäst va de såklart i starten! Första suget i magen slår alltid alla rekord! Min första helikopterfärdgjorde mig inte besviken! =)

 

 

 



Körde Mini tillsammans med Lovisa och Öride idag. Den hästen har en allvarlig bokstavskombination. Jävla spatthäst.

Vatt ute och gått idag också. =) Himla gett att komma igång igen. De här svullolivet håller icke!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Simone

Åhh det är så härligt att åka helikopter! Suget i magen är inte att leka med ;P

2009-07-30 @ 16:01:45
URL: http://simonelj.wblogg.se
Postat av: Isabel

Jag hade aldrig vågat flyga.... aldrig.. maaaaaah!

2009-07-30 @ 21:37:56
URL: http://lillafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0