Örebroet!

örebroet me älsket med tillhörande lillabröder va precis hur bra som hellst! En massa mys och massa massa sol!! Lyckades bränna axlarna rätt rejält första dan. SKickligt Lisa! Solkrämen va me, men inte på.. Trodde ju den gjorde nytta i väskan jag. :P
En hel massa rullande och flyttande på höbalar blev det, vilket resulterade i en sjuhelsikes massa nysande på två utav tre bröder. Nytt rekord i nysning. Himla onödigt att va  höallergiker liksom.  
 Premiärdoppet togs i Hjälmarens 23 gradiga vatten. En dag låg jag själv nere på bryggan och hade egentid med mig själv. Himla skönt att slippa traktorbuller, hödamm och galna hundar och småbrorsor för en stund. :P
Åkte padda bakom båten me vilket va himla roligt! Va ute och fiskade me sötet och hans pappa. Vet inte vad som va sämst, sjön, spöet, draget, jag och mina kast eller nån annan påverkande faktor. Nappade gjorde de iaf inte!!

Förberedelserna inför Hultan har satt igång på allvar nu!! Ska bli så roligt och ja ser verkligen fram emot det!! :D

Dagen på jobbet har vatt svettig, lugn och full av asgarv! Min dementhet har visat sig i en ännu vassare tappning. Tur M har full koll :P

Viola har fått sig ett sommarbad. Det behövde hon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rösta på veckans drink och vinn en weekend på Öland med boende!! www.lillanmalutta.blogg.se 3vinnare koras!!

2009-07-27 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0