Efter midsommar.

15 bilar, 1 husvagn, 1 militärtält, 1 circusliknande tält, 1 partytält, 2 småtält, 1 husvagn, 30 människor, pilkastning med bestick, hästskokastning, 25 liter nypotatis, två fulla kylskåp, ett fullt hus, massa fulla människor, massa skor.
David hade fest här.
Jag va ute mitt i ösregnet och körde Majsan, va me och lekte lite, åt kallt kött me plastbestick, förbrukade 3 gafflar på en köttbit, varav en flög över hela bordet och träffade en i pannan och en fick en bit i maten. Blev kallad Elsa och blev lagledare för fel lag.
Davids väns efterhängsna mähä till flickvän (som DOM kallar henne) kom upp och skvallrade, brukar man göra det när man verkligen aldrig pratat innan? Om ens egen kompis? Vad tänker man då? Nä, jag blev mest förvirrad.
Tillringade natten me Johan. Här hemma hade aldrig gått att sova.
Kom hem på mornen och passade Tyot som hade fångkänningar och sov inne. Rackans hästkräk.
Jobbat som satan i helgen. Smarriga pengar de. Snart kommer lönekuväret. =)

Grillade hos mamms i lördags. Körde Majsan igår med Tyo på släp, hämtade och körde hem J, sov där, tog en timme att säga hejdå idag, kom hem och hjälpte ungarna me hästarna, Majsan och Mini hade bytt hage själva så dom fick vi hämta sen stack Öride från Julia. Jag gjorde mitt engelskprov. 4 jävla timmar. Sen kom Loo så vi körde Mini och Tyo.

Imån är de jobb igen, sen raka vägen till favritkusinerna som jag egentligen skule åkt till idag men blev ju aldrig klar me provet så kändes inte som nån mening me att åka ikväll.
Fixa tvätt och packa lite till Örebroet till helgen. Tusan va gett de ska bli!!

Sen snart är de ju HULTAN!! :D Och räkans vad jag har börjat se fram emot de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0