Nya vecka.

Halleluja.
Sketans bra låt de dära. =)

Har beställt en ny säng. Eller, en stomme. Sängen har jag redan och den är så nedrans skön så den kommer jag aldrig byta!!

I lördags hade min morbror 50 års kalajs! Så himlans trevligt! Jag jobade helgen me så jag tänkte inte stanna hela kalaset men kom inte iväg förrens bland dom sista iaf. Som de kan gå! Sov 4½ timme innan jobbet sen. Lagom trött.
Men de bästa av allt va nästan att träffa Linnean igen! Sist jag såg henne va vi i sydney. 6 månader sen. Så skönt att krama om henne igen. Va knappt att vi släpptes. Älskade kusin! <3
Dansade loss me Jossan, Gubben och nån okänd som hoppade upp bakifrån med kommentaren "hörde du va duktig på dansa så får man prova?" Eh...? jadå. Gick la sådär.. men roliga turer hade han iaf. =)

Dagen har spenderats i Nettskis närvaro. Kört Mini, ätit och vatt i stan. Jag hittade en massa kläder.
Loo och Nettski hittade ingenting!! Såg Lisa Syrén när vi stog och väntade på bommarna. Varken Nett eller Loo visste vem de va. Lite dålig stil tycker jag allt. P4 och Ring så spelar vi har väl alla koll på! Harregud!! =P

 Ehm. hade nog inte så mycket att tillföra världen idag.

Men körde iaf ett fullpackat hästsläp med hö hem från stan! Innifrån grusparkeringen! Va halvt livrädd och lite smått nervös men det gick! =) Har dock inte fått av skrället än!! As!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0