Majsebajs!

Den hästen är min idol! Den personligheten den kvinnan bär på är fan oslagbar! Snygg är hon me! Får hon ett föl ska jag kidnappa det! Ta mig tusan! 
 Tanken idag va att köra Öride och Majsan ihop men Örides vagn hade fått punka så jag och Lovisa gav oss ut med honom som handhäst. Tuffa tider. Min arm!
Hade lite häng-och-kläng-inridning på dom sen. Julia hängde på Majsan och Lovisa på Öride. Så stolt över allahopa! =)
Jag satt på Majs i förrgår. FIlmades tom! (och jag hade tårna i marken så hon höll inte hela min vikt! (vissa kan ju bli lite överkänsliga om man inte lägger ut ett försvar me en gång har jag märkt på vissa klädesplagg)



Idag tog jag mod till mig och fyllde på spolarvätska. Men persikosmak. Hoppas nu på att det ska dofta riktigt gott om Viola och mig nu när vi kommer tuffandes på vägarna! Har vatt utan i några veckor nu så sikten har kanske inte vatt totalt jättebra och i söndags när jag åkte in till stan behagade en insekt, size xxxl, ta självmord, så sen dess har jag haft ett blodigt kadaver utsmetat i halva synfältet. Men i gårdagaens störtregn suddades det ut! =) Men tänkte ändå att det va bäst så. För allas trevnad.

Min säng har kommit nu! Så inom en snar framtid ska jag koppla på släpet och åka till Åseda och hämta den!! =) Spänningen är olidlig!
Den stationära datorn, me alla mina bilder, är återigen på lagning, tredje gången på en mycket kort tid. Så nårra bilder är de inte tal om än. Börja fundera på att slanga in dom i denna..

Jobb resten av veckan och på lördag är de Bauta. =) Hoppas på att de blir lika roligt som förra året!

Imån ska jag göra mitt muntliga engelskprov. Behöver jag säga jag är ungefär hur nervös som hellst?

So long!


Kommentarer
Postat av: Simone

I think you will do splended work with your oral examination! ;P

2009-06-03 @ 22:12:21
URL: http://simonelj.wblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0