Mr Man and my Loo!

Bauta igår va kalas. En massa härlig skönsång till Pilotkillen, Hälsande på kusiner och en massa gamla klasskompisar, tror halva 9d va där. :P Såg en massa folk  från köksligorna me. Att man aldrig kan få va ifre! :P Dansade järnet i öltältet me Therese och Simone som verkligen såg ut att va på hugget! =)  Sen kom min mammas kusin fram och hälsade, och vi har inte mer än hälsat på släktkalas innan och senast förra helgen, men han va så himla pratglad och varnade mig för sin kompis eller nått, men jag skulle va lugn och behövde inte bli rädd för han skulle hålla ögonen på honom! Vet dock inte varför jag blev varnad, visserligen snusade killen lössnus och de är ungefär de äckligaste som finns, men undrar vad som dolde sig gunder ytan. :P

Loo och jag bytte gardiner och gardinstång i mitt rum så nu ser det ut som en bordell här inne. Men gardinerna matchar sängen så kusligt bra och snart kommer en byrå som jag, Mr Man and my Loo va och tittade ut i Moheda på Plåtis kompis loppis, som jag hoppas ska trivas här lika bra och sen ska speglarna installeras och dom gamla bokhyllorna ut. Sen ska de nog ble beboligt här me. :P Aja, drömma går ju.

Igår hade vi styrt ihop en körningsdate me Öride. Så när Loo ohc jag tittade ut från gardinbytandet så ser vi Ö me amilj knata upp mot stallet så vi kastar oss ut och hämtar Mini och Töyo och när vi komme rupp och binder fast våra kusar har dom såklart börjat borsta, men Loo och jag går om och borstar, selar och kopplar på vagnar i rask takt och får sedan stå och vänta på dom i en kvart. Det ska även läggas till att dom va 4 pers på en häst.. och vi tog ut vagnen åt dom.
Men iaf, rundan gick bra utan incidenter! Alla kusarna va lugna och sprang på bra. Känns bra att kunna ta ut och köra så många på samma gång. =)
 Idag körde vi Majsan och hade Töyo på släp. Jag gick och sprang och
vartfan har min kondis tagit vägen?! Jösses. Ut och börja träna. Usch.
Pepp!

Loo lyckades sådär bra me att hålla mina nytvättade leggings som hon lånade rena när vi åkte till moheda. Hungriga och svultna som vi va tog vi Driven på donken och innna vi ens hunnit ut från området har Loo spillt ut hälten av sin citronramlösa och mitt vatten i knät. Plaskeblöt. När hon hade svurit klart över de och torkat upp de värsta me dom servetterna vi aldrig fick och den värsta blötkylan lagt sig tappar hon min hamburgare uppochner i knät och svär lite till över de, sen när hon lyfter på påsen och haft i knät upptäcker hon att den färgat av sig i de blöta på leggingsen. Trodde ett tag hon skulle slänga ut mig, för såklart skyllde hon allt på mig, som inte kärde tillräckligt bra och som nte sagt till att hon skulle hålla i vattnet.. Och då har vi inte ens kommit ut ur växjö. :P

Och en annan sak som va hyvens roligt! Loo satt och fotade allt och alla (så nu har jag värdens 10poängarkort på Mr Man!! ) så längs me vägen står en bil parkerad och två människor går längs me kanten så jag kollar efter vad dom verkar leta efter och ser en älg i diket och talar om min upptäckt för resten av sällskapet i bilen och ingen tror mig!!
Sen när vi är på Citygross och jag står och väntar på Loo kollar jag igonom alla bilderna hon har tagit och upptäcker till min glädje och förvåning att hon har baske mig tagit kort på älgen! Kändes så jäkla bra att överbevisa båda två!!

Nuså har jag installerat programmet så jag kan ha mina kort på denna datan istället eftersom pappa portat mi från hans eftersom han påstår att det är jag som drar hem all skit när jag är på facebook, men jag vet inte vad som är skillnaden på FB och typ.. blocket?
Men iaf, nu har jag alla kort från resan och framåt på denna datan! Så nu kommer de snart komma bilder igen!! :D

<3
Ni vet när man ser två stycken som är sådär äckligt nykära och typ inte kan släppa varann med varken blicken eller händerna och som man bara vill gå fram och strypa för man blir så irriterad på dom för att just dom ser ut att ha de så himla bra och pnuttenuttigt och man nästan skämms för dom och vill knappt kolla på dom för dom ser så patetiskt, äckligt gulliga ut?
Sån känner jag mig nu. Som det ena äckliga offret.
Liksom smälter i hela magen och hjärtat hoppar över vartannat slag och slår för många i de andra och får lyckorus i hela kroppen och fast jag försöker kan jag inte sluta flina som ett litet barn när jag är med han.
Harregud. Jag tror jag ramlat dit. Ordentligt.
Men de känns så bra! Och jag är så glad! Och ja. Det finns liksom alltid plats i hjärnan för att tänka på han.
'Tänk att man vistats i samma skola, samma klass, samma klassrum i tre hela jävla långa år utan mer än att prata lite me varann och så händer de här!!
Vad ska man sä. =)

Jag skriver romaner om min dag, mitt liv och mina tankar. Men jag gör de bara för min skull, ingen annans. Har någon något att invända kan ni vända er till min receptionist som jag inte har  och sen kan ni dra härifrån. För ingen är tvingad att läsa det jag måste skriva av mig. Amen.

Nä, nu ska jag försöka sova en stund. Dagen har vatt kalasbra! =)
HAr jag sagt att jag är glad..?







Kommentarer
Postat av: mli

Åh vad glad jag blir! Det är så fruktansvärt mysigt att vara kär och du är ju en av de finaste människorna på jorden och förtjänar det verkligen!<3

2009-06-08 @ 12:18:18
URL: http://faded.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0