hyvens bra parkering.

haha, jag är så bra!! Lyckades efter 100 försök backa ner släpet framför huset och baxade långsamt bakåt för att kunna köra framåt igen och komma närmre huset, bara det att jag glömt hur jäkla snorhalt det är precis där. Så långsamt gled jag bakåt och där stog ett staket som tog emot bra. En eloge till pappa som bygger stabila staket!! :P 
 
 Ringde Loo och precis när hon svarar får jag världens skrattattack samtidigt som jag försöker förklara vad jag gjort. Kan ju säga att hon förstod inte mycket. Men efter sisådär en tre försök så lyckades jag mellan attackerna och skratt-tårarna klämma fram min lilla incident. 
 Nu sitter jag här och väntar på dommen från pappa... :S Lite småpirrig. Men jag skickade ett litet sms och förvarnade honom. Han är på möte och samåker med nårra gubbar så han lär ju inte va den enda som ser sektaklet tyvärr. :P

Hämtandet av vagnen gick annars bra. Körde lite fel pga av gpsn som ville åt fel håll. Men Loo som förövrigt är världens bästa wingman och brother in crime coachade mig backandes runt. Så sen när jag kom hem skulle jag ju såklart äva lite till. Men det slutade ju som det gjorde med. :P haha.
 Trevligt att träffa Mimmi igen. Var ju inte igår.

Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0