Köldskadad

Jävlar i havet vad det har varit kallt idag!! Det var riktigt längesen jag frös såhär mkt!
Vatt ute och kört två shettisar och att sitta still bak i en vagn gör en  ju inte varm vill jag lova! Men eftersom man lär sig av sina misstag tog jag Lufsens vintertäcke och Lillemans pjamas och snodde runt mig när jag skulle ut på sista turen med Lufsen. Och. Såklart frös jag om tårna!! Mötte två grannar och dom frågade om det inte va lite småkyligt, dom såg nog hur jag kurade ihop mig under mössan och täcket. Hade så ont i tårna när jag äntligen blev klar och kom in. Krängde på både raggisarna och fossingarna för att återfå mänsklig temperatur i dom igen!
 Skruvade i dom sista isolatorerna vi hade hemma med starkt stöd av hästarna. Dom stog bakom mig och inspekterade så inget gick snett och bara för att värma mitt frusna hjärta välte dom spannen en gång var och skrattade så förnöjt efteråt. =P Nu har vi vatt och ökat på lagret med isolatorer (men fan kom på det ordet egentligen?!)  så inom kort ska dom sista skruvas i, sen ska ny tråd upp!! =) 
 
Hade riktigt långfrukost idag. Tog nog två timmar innan jag va färdigäten och läst klart tidningarna. Vuxenvarning. =P

Imån ska jag in och kolla på danstävlingen i växjö, Ska bli kul! =)
Sen ska jag ut till ponnybarnet och Örjan. Förhoppningsvis har han en bra dag så vi kan koppla på vagnen. 
Hade vatt kul för alla parter. Speciellt barnet, om han kan sköta sig och inte skena med henne igen. Hästas.

Romantik under arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0