Min gula hink och jag.

Tillbringade halva natten med huvvet i en hink. Detaljer besparas men är himla sugen! ;P

Igår åkte vi till min faster i Sölesborg och när vi kom dit fick vi smörbullar! Ungeför det godaste som finns! Skulle kunna döda för en! (inte just idag, är inte så sugen på nånting faktiskt)
Va en himla trevlig och lugn dag i hennes mysiga hus. Så mysigt inrett! Jäkla händig faster! : ) Tummen upp!

Frasse på köksgolvet.          Frasseman.

Farmor hade handlat jord.

Började må illa på vägen hem och fick stanna två gånger för att "sträcka på mig". Hur sträckt man nu är när man står dubbelvikt och spyr som en jävla kalv? Gick och la mig vig halv9 och han inte mer än lägga mig i förrens det va dags igen. Sen har det pågått hela natten, en till två gånger i timmen fram tills klockan 2. Utsövd? Oh ja!

Idag på mornen var det meningen att jag skulle åka till Öride och hjälpa till att lasta honom men jag mådde så kräkigt så jag ringde och sa dom fick fråga nån annan och vid 9 iden dök dom upp!
Han blev så glad när vi släppte honom i hagen! Först hittade han en hög med frukost-hö, sen drog han en rep i full kareta genom hagen, stannade uppe i hörnet och rullade sg innan det bar av igen! Sen kom vi ut med Majsan och hon blev himla förtjust i vad hon såg och showade och visade upp sig från sin bästa sida. dom drog runt lite innan vi kom ut med Mini. Ärkesubban nummer 1! Hon var inte lika förtjust som Majsan och talade om med en gång att i den här hagen var det hon som bestämde! Hon och ingen annan! 
Så nu är Mini och Majsan sånna där högstadiemobbare och låter absolut inte Öride va me och leka. Bitches!  

Mini, Öride och Majsan 

So long 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0