Ny.

Hade en annan blogg sen innan, men den glömde jag lösenordet till, så, det fick bli en ny. 
 Behöver någonstans att skriva av mig, och eftersom jag bara går hemma hela dagarna utan nått att göra, eller jo, klart det finns saker att göra, men utan arbete då, träffar jag inte så mycket folk att prata med. Och skriva är faktiskt rätt avkopplande. Dessutom gillar jag det.=)
 
För tillfället är jag sjuk och har vatt lite halvdan sen en vecka tillbaka, men redigt sjuk, som jag är nu, blev jag inte förrens i lördags, när Fia och jag kom hem från Nässjö efter lite partaj.
 Inatt har jag fått ont inuti käkarna känns det som. Högst irriterande. Längesen jag var så här sjuk och så länge. Jag blir liksom aldrig sjuk annars, så jag känner att jag har rätt att gnälla lite. Eftersom det är så pass sällan så får man passa på. . =P 

På måndag åker hästarna tillbaka till travet och det ser dom nog fram emot. Imån ska jag och Loo åka ner och hämta min lilla kärra till dom, ska bli kul att hinna köra dom lite innan dom åker! Sen så småningom, när allt är fixat, kommer två av Loos kusar (Mini och Majsan) till mig. Ska bli skitkul att träna dom när inte mina står till förfogande. Måste bara fixa klart med staketet.
 Gick i torsdag i bara tshirt och skruvade i isolatorer med ett stycke Lilleman hängandes över axlen eller vältandes av isolatorhink. Får nog se till att ta tag i det igen. Så det hinner bli klart. Ska ju i ny tråd och dän med gammal.  

 Tror minsann och dar att det höjner lite?!  Blev väldigt ljust ute helt plötsligt. =)

Fick sms av Fia imorse när jag satt och åt frukost om Vårruset den 11 Maj. =) Av någon märklig anledning sa jag att jag är på, Vad flög i mig?! =P Men nu får man ju iaf nått att börja träna inför. Måste verkligen komma igång! Det här svullolivet håller inte. Och eftersom min ekonomi inte håller för gymmet så får skogen och joggingskorna stå till förfogande. Som det brukar. Fast, det var faktiskt rätt toligt med gym. Så sen, hoppet är inte ute, när jag fått jobb kanske jag tar tag i det igen. Gör ju inget om man har lite muskelmassa istället för svull. Jag ska bli fit igen! =D 
 Men för tillfället innebär det livsfara att ge sig ut och gå. Snorhalka!  Hde stora förhoppningar i torsdags om att våren skulle infinna sig, men icke! Istället öser snön ner på kvällen! Eller, om det va i fredags...? Minnet är bra, mn kort. 
 
Köpte biljetter till Hultan i lördags. Så, för första gången ska jag på festival!!

Egentligen borde jag ringa hovslagarn och se om han tänker komma ut denna veckan, innan dom åker, har fösökt i 6 veckor nu utan resultat, så förhoppningarna är inte så stora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0