Sanering

Ohja! Det behövs. Och eftersom Loo antagligen kommer hit efter jobbet idag och sover över så skulle det kännas bra om hon kan sova utan att få hela lungorna fulla med damm när hon andas in. Vill hellst inte ta död på henne.
 Hon kommer hit för att hjälpa mig köra Majsan för första gången. Känns säkrast, dels för att hon känner henne och för att jag litar på henne och det är alltid säkrast att vara två.

Imån ska jag följa med henne ner till Ronneby för hårförlängnig och färgning. Ska bli sketakul att se hur det går till!

Idag var en stor dag! Gick en runda innan frukosten! Nu ska man bara göra det till en vana och få lite rutin på det igen. Skötte det superbra förra året vid den här tiden, men det hinner hända mycket på ett år. Men nu så! Fint väder va de ju me, och det gjorde ju inte saken sämre. Gick en runda med Majsan och Berta ocskå. Frallorna! :)
Nu snöar det därimot och eftersom mitt offer till handläggare på Arbetsförmedlingen inte behagar svara har jag inga fler undanflykter för att skjuta på städningen.
Så nu går startskottet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0