Skogen.

Vaknade idag och såg solen utanför rullgardinen. Nu är det snart vår juh!! Det är en sån här dag som man kan vakna, vara hur trött som hellst och snooza en gång men ändå vilja gå ut i solen bara för att inte missa den. Så det gjorde jag idag. Låg och snoozade en gång, glad och leende, masade mig upp, satte i linser och gav mig ut i solen.  Man kände tillochmed att den värmde!! :) Underbart! 
 
Upptckte en damm i hagen prcis vid grinden, så jag kastade in höpåsen, skickade in Mini tätt följd av Majsan. Stängde grinden och satte på strömmen och kastade mig över trådarna och gav dom maten, fick gå en bit för att hitta en torr plats. Sen mockade jag och förberedde kvällsmaten innan jag gick in och åt frukost. 

Gick ut med Mini en runda i skogen. Så fick även jag röra på mig. Så skööönt! Vi gick där bland träden och lufsade och hade ingen större tidspress på oss. Hon fick syn på 5 rådjur bland träden och kastade sig bakåt nått steg innan hon stannade och vrålglodde en stund. :P 
 Fick en dag till och jobba. I april. 

Snart kommer Ylva från jobbet och ska kolla på några fönster. 

När pappa äntligen hade vaknat och man kunde vistas i huset utan att smyga satte jag mig vid datan ochsnokade reda på en massa telefonnummer så:
Pratade med Yvve på travet och frågade hur hästarna hade det och dom skötte sig så bra och va så trevliga och na na na vad glad jag blev! :) 
Har även bokat tid till vaccinationen. Så på fredag ska jag in och bli stucken. :S  
Skickat in anmälan om blodgivare. 

Ska rensa upp lite på mitt rum sen. Tror jag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0