tillbaka på ruta ett?

 -Hej vad gör du?
-Hejsan! Mockar. höhö
-bakar? Vad trevligt!!
-mooockaaar. 
-mockar? Jahaaa. Ja, det ska ju göras de me . haha.
Fick undran om jag eventuellt ville jobba i mitt förstaförsta kök från någon gång i april och fram till v. 33 för någon i det enda köket i kommunen jag inte vatt i ska bli med barn. Eller. Med barn är hon, men barnledig. Så då skulle chefen i det okända köket "ta" en tjej från mitt förstaförsta kök som hade vatt i det okända köket, som gick på nått vikariat som man egentligen inte fick bryta men om det gick igenom så skulle det ju bli en man kort i "mitt" kök och jo, det va nog här någonstans jag började fatta vart hon ville komma. =P
 Och, på den pinnstol jag sitter nu kan jag liksom inte tacka nej till eventuella erbjudanden. Även om det kanske inte är det som jag vill. Innerst inne. 
 Men ja, man ska välla va öppen för förslag. Och enligt Af får man inte tacka nej till jobb man kan ta. ???
 
Fick tillbaka min sele idag. =) Såg toppen ut!! Ska övningsköra den imån. Ville idag, men hovslagarn va är och det har vatt halv storm så det blv inge bra. 
 
Åkte ut till mitt favoritponnybarn och hjälpte henne med Örjan. Idag var vi ystra och pigga. Men vi terapitiserade  med grenar och skogskärning och snören på rompen.
Förhoppningsvis ska vi testa med vagn i helgen. Om allt går bra.
Och well, jag jobbar  på att svära så lite som möjligt när jag umgås emd henne. Jobbar på det!!

Eftersom det var säsongsstart för Medium idag och det är lite heligt och Ingestadmärkt så firade jag lite extra med varm o'boy och grädde och choklad. Det var mams och mys.

Meium-mys med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0