Tokförkyld.

Har nyss vatt ute med Mini på en långrunda. Hon ligger på som hundan!! HAde hela sätet och halva brallorna fulla med sten. Uppdatering på spikmatta kanske. .. ?
Igårkväll va de grillning hos Putte me Loo och Mowgli. Asagott!
Jag hade ägnat eftemiddagen åt att försöka fånga Örideaset och precis när det kändes som om det började gå framåt kommer hela familjen Svensson tramlandes och skramlar med en jävla foderhink så Ö tappar allt intresse för mig och jag blir vansinnig. Inte på Ö utan på respektlösheten. På detta helt oförstående om vad jag pysslar med. Inte ens ett tack för att jag försöker och ägnar min lediga tid på deras häst och inte en vilja på att försöka hjälpa till att kvällsfodra eller ta ner en ny bale. Pappa fick återigen se mig lipa över den hästen. Varför ska inte kärleken vara besvarad för?

Back to yesterdayevening!
Vi satt hos Putte och drack och åt och hade allmänt trevligt tills vi skulle ut och upptcäkte en stor brist på människor. Satte oss på P.M och Loo och jag fick varsin besk drink.. :S
Som tack lånade Loo hem två glas "Lyckliga gatan" De va bra tyckte jag.
Åkte nog hem rätt tidigt, somnade som en gris på pyspunkamadrassen och vaknade i morse av at jag i princip satt upp för mycket av lufte i övermadrassen va ur.
När Mowgli vaknade gick hon och jag ut och la oss i solen.

Nu sitter jag ute på altanen och är första grillmästare. Like it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0