hostattack

Varje gång jag läser knivlisas blogg får jag återkommande skrattattacker. Dom varar inte länge, men dom kommer ofta! Fast just ikväll va den bloggen livsfarlig, för varje gång jag behövde skratta lyckades jag i ungefär 2 mikrosekunder,sen fick jag tidernas hostattack vilket resulterade syrebrist och nära döden upplevelser. Så jag har länkat den nu så jag kan hitta dit lite oftare.

Just nu känner jag mig väldigt dryg. Vilket folk på msn får lida för. ;P Stackars folk. Övertrötthet kallas det va..? Imån ska jag iaf sova ändans till 8.

Förresten igår va min granne lite halv om halvt småförvirrad.
JAg hade vatt nere och fodrat hästarna och spatserar hemmåt med ikeakassar och foderhinkar och blir omsprungen av min granne som ropar för full hals -Däääääääääviiil!! utanför deras hus.
-har han stuckit, frågar jag .
-ja, han är så jäkla jobbig.
-vill du ha hjälp att leta?
-oh, nej de behöver du verkligen inte!! Du har säkert annat att göra.
-säkert jättemycket. (och flinar lite ironiskt.]
påväg uppåt laggårna får hon en snilleblixt,
-han kanske sprang in iaf...?
-gå och kolla och säg till om han inte är inne och du vill ha hjälp att leta.

hon kutar in och återkommer ut inom 3 minuter.
-Nää, han va inte inne.
-men jag kan gå uppåt vägen om du kollar runt här.
-tack snälla du!
.-ingen fara...
-Däääääävil!! (han heter Devil men de låter däääävil när man ropar. Okej? :;P )
Fast vänta!! Vänta.
-okeeej..?
-kom han med hem?
-jamen jaaag vet inte?
-gjorde han inte de? (hon står nu med händerna i ansiktet och tänker verkligen stenhårt!!)
tänk om jag glömde honom?
-är G kavr i huset?
-Ja.
-ring och fråga då.
hon kutar ner igen och återkommer inte. Sen på kvällen får jag sms om att hon glömt hunden och skyller på trötthet..
jag svarar : jag skulle kidnappat  en valp som jag tänkte, du hade ju uppenbarligen inte märkt de. :P
hon svarar: du hade kunnat ta två. :P

lite mycket going on kanske..?


Kommentarer
Postat av: knivlisa

haha, tack skaru ha!

2009-05-06 @ 19:18:54
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0