I ögat?!!

Måste börja med att mina ögon har va totalt mongoliska idag!
Illröda, svidiga, blinda, rinniga, kisiga, onda. Totalt värdelösa för dagen alltså. Min rumänska jobbarkompis tvingade ner mig på golvet med en rejäl nacksving när jag vägrade låta henne hälla sockervatten i ögonen. Sen satte hon sig på mig och tvingade upp ögongen på mig och så hällde hon i det kokande vattnet.
Okej, hade de vatt på film hade de gått till så. Nu är vi i verkligheten. Hon hade säkert kunna göra så om hon vatt tvungen men eftersom jag ville bli av med det för att kunna jobba ordentligt lät jag mig motvilligt gå med på det.
Och se på fasen om det inte hjälpte!! En hel stund kändes de nästan hur bra som hellst! sen fick hon göra om de på lunchen igen.
Klippte mig igår och befarar att nått ilsket litet avklippt hårstrå tog omvägen genom mina ögon, och trött som jag va igårkväll kanske jag råkade glömma ta ur linserna... just a guess.

va ute me Lovisa och körde den lille olyckan idag.
började med att jag föklarade (det jag vet) om avverkning som ledde in på godis som ledde in på bajs som ledde in på katter. Så skulle jag färklara för ungen på 8 år att katter slickar sna ungar i rumpan så dom kan kissa och bajsa och hon fattade ju inte hur det funkade, och så jävla insatt är ju inte jag helle rså jag kan förklara hela den proceduren! Men så tilslut efter en stunds tystnad och funderande kläcker hon ur sig.
-vaddå? Kör dom in tungan i hålet eller?!!
jag höll på att börja asgarva! 

Klippte mig igår. Tunnade ut en hel massa och det blev så pass bra!

 I Helgen ska det jobbas.

Jag har en glad gubbe i mig. =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha! Skön unge! :-P

2009-05-09 @ 16:26:26
URL: http://iissabel.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0