Kolsyrebubbel.

Ibland inträffar det näst intill omöjliga. Igårkväll kände jag av det. :) Tänka sig. Jag tror jag har kommit min förvirring och insett att jag antagligen gillar killen. Mwiha! :)
 
Med tanke på den besynnerliga "Behån" som så fint frågade om jag fått könssjukdom så nej, Ingen risk. Fyllan berodde på för mycket shottande, som jag ångrar. Och illamåendet berodde på fyllan, som ju berodde på för mycket shottande.. Ser alla mönstret? Varken könssjukdomar eller graviditeter inblandade alltså. Skönt att vi har rett ut det.

Och förresten, Behå. Ditt IP nummer syns när du kommenterar. Så jag skulle kunna säga.. busted!
Så nu vet jag hur underbara vänner jag trodde att jag hade. Tack så jävla mycket för dom värmande orden. Du kanske skulle ta tag i ditt liv och lära dig att våga stå för vem du är och sluta dölja dig bakom en påhittad internetfasad?!
Har jag gjort dig nått eller varför förtjänar jag detta? Nu vet jag exakt vart jag har dig. Tack för det. 
Du vet ju förhopppnings vem du är och jag hoppas du tar åt dig.
Du kanske inte menade att såra mig, men det va precis vad du gjorde.

Egentligen är de ju ingen stor grej med gynundersökningar, har man fått höra, men fy vad obeagligt de va. Gillar inte att klä av mig och visa mig naken, inför vilt främmande människor dessutom, sen i den positionen me. Nej fy.
Fick mina p-piller iaf. Hua. Som tur va varade de ju inte en evighet, men obehagligt, de va de.

Åkte till mamma och skitgubben ikväll och bjöds på grillat. Mams! Finns nog inget som är så gott! Hoppas man aldrig tröttnar! Va på toppenhumör och gubben och jag munhöggs och retades hela kvällen. Sen skulle han titta på min mobil och kolla om jag hade han nummer och bläddrade sig fram till "sin" bokstav och ringde av misstag upp Robin och la på när han upptäckte det. Sen när han fortfarande höll på att mixtra med den ringde hon upp igen och han bara slängde på locket. Sen fick jag ju ringa upp och förklara mig. :P Vi språkades en stund och kollade vad alla gjorde och jobbade me och tyckte att vi skulle återförenas med klassen i höst.

Emelie!
 Rybacks låt är alldeles, alldeles underbar och jag blir superglad av den!! Den är toppen! :)
Såg tantan på nya äventyr igår så hon verkar inte ha tagit någon större skada.

Simone!
Tack! :)

Fullplanerad men förhoppningsvis rolig och händelserik helg! :)

Nä, jag kände att jag blev opepp nu. Lika bra att gå och lägga sig.
 Tänk vad lite som kan förstöra en annars så mysig, bra, rolig och trevlig dag??
So long fuckers!



Kommentarer
Postat av: Behå

Ta åt dig själv. Hämden är ljuv!!

2009-05-23 @ 17:54:04
Postat av: Fia

Jissus Lisa, jag har inte hittat din blogg förrän nu. Galet egentligen! Vi måste telefona sen! Jag känner att det hänt alldeles för mkt i både ditt o mitt liv. <3

I löv jo!

2009-05-24 @ 15:25:58
URL: http://fiagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men Lisa. Nu gillar jag genast låten mycket mer! Gör den dig glad så kan jag lyssna på den många gånger om :)

2009-05-24 @ 17:39:00
URL: http://faded.bloggproffs.se
Postat av: Simone

Lisa du ska verkligen inte ta åt dig av vad den där människan skriver. Jag tycker hon kan stoppa upp sin BeHå där solen aldrig lyser!!

2009-05-24 @ 20:36:00
URL: http://simonelj.wblogg.se/
Postat av: Elin

Intressant med behå-människan, hon är överallt ;) Haha

2009-06-01 @ 16:40:40
URL: http://ishastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0