Million Dollar Baby

Har legat nere i soffan och kollat på film med pappa nu.
Millon Dollar Baby som jag köpte för 69 kronor på Hemmekväll. Bra va den, dock missade jag slutet. somnade precis när Frankie samlade ihop sprutor eller va de va och skulle döda Maggie. Så nu vet jag inte om han gjorde det eller inte...

http://www.youtube.com/watch?v=5al3HVGWlAU&feature=related

Hur sött är det inte?? Grymt bra låt dessutom!

som skänkta från ovan låg det två halstabletter på golvet under mitt sängbord! Vilket betyder att jag komer kunna tygla hostan till jag somnat. Määääh!

nu blir jag sådär himksans kluven igen, jag letar fel hela tiden och ser bara det negativa. Satans mig. Fegar ur och bara dummar mig. Satan. vill oc vll inte. Fast egentligen är de ju inget särskilt, bara en från högstadiet. MEn det är ju faktiskt 5 år sen. Jag börjar bl gammal jag. Satan.
Nu ska jag sova.

Äjmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0