Nytt rekord!

I måndgs gick jag runt sjön med vårruset och i tisdags va jag på bio med jeanette.
Idag gick jag både runt sjön OCH såg på bio med en kompis från högstadiet! :)  Fem år sen vi slutade nian! Helt sjukt! Vilken toppendag. Innan dess spenderades 20 panikartade minuter på Askelyckan tillsammans med alla äckliga fåglar.. :S Usch på dom. Livrädd.
Såg.. jamen gudars, senil eller?! Vad hette den? Jaja, återkommer med det. Den va bra, och en av huvvesnubbarna (nu minns jag inte ens vad DET heter!!) är me i Dagboken, tog ungefär bara halva filmen innan jag kom på de. :P
State of play fic jag information om nu. Tackar. :)

Idag när jag kom till jobbet, glad i hågen av det fina vädret och all skönhetssömn och kanske ett och annat sms skuttade jag in i köket och hälsade så glatt, alla dom andra står innanför dörren och ser inte alls lika glada ut och T säger -va bra att du kom.
-har ni saknat mig, skulle jag precis säga när hon börjar jata om nån jävla lapp L nämnde nånting om i förbifarten sm jag inte minns men som tydligen va förbannat viktig, Nu glömmer jag inte den iaf. Men tänker faktiskt inte ta åt mig all skäll, för vad förväntar dom sig egentligen? BLir matad me ny information dagligen och allt kan man faktiskt inte komma igåg!!

Imån är det jobb igen. Sen hem och bygga stängsel och plugga, köra häst och hjälpa Loo iväg me Tyo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0