Skola och ungfrufärd.

Jag antar att alla konstaterat och fått bekräfta ungefär en hundra gånge att jag är förkyld och hostar och snorar så jag snart tro tarmarna kommer upp. Jag sitter här nu och kurerar mig på bästa tänkbara sätt. Glass och the i sängen med täcket och Snurre. Jo, jag känner att det här hjälper. Lite musik funkar nog också som kurerare!

Har vatt på jobbet med min svinpest och fått introduktion på skolan.. Det är helt sjukt! Jag ska severa 106 elever mat, hålla rent och snyggt och mat framme, diska och städa, själv.. Hälften av ungarna verkar dessutom hur tykna och uppkäftiga som hellst fast dom äldsta faktiskt bara går i sexan. Tur att inte jag va sån när jag va så liten. Helt sjukt att ungarna som ska börja högstadiet slutar äta.. Va e de för förberedelse?!

Loo kom hit idag och hjälpte mig bygga ihop min nya bokhylla jag köpte på IKEA igår. Säkert himla bra skit de där, eller jag hoppas på de iaf, jag vet dock inte hur jag ska möblera om, lite förändring skadar ju aldrig. Inte i små doser iaf. :P Nått kommer jag säkert på .

Vi va ute med Majsan och Öride och körde dom ihop. Va himla skönt att det gick så bra som det gjorde. Majsen va dock lite hispig när hon gick sist så hon fick den stora äran att gå först och leda truppen framåt. Men eftersom Ö blev så himmla avis fick han gå först en stund. :)

En bra dag.
FAst DAvid är vaansinnig på mig för han inte hittade skruvdragarn och de va mitt fel. MEn iaf, den är hittad och med fara för mitt eget liv flydde jag fältet och befinner mig nu alltså på behörigt avstånd. :P

Kommentarer
Postat av: Isabel Tränk

Heeeej Lisa! Dina speglar var urtjusiga i alla fall. De klär dig! ;) Hihi! Tack för svaret och du, KRYA PÅ DIG! ;)

2009-05-05 @ 10:06:06
URL: http://iissabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0