Tankeläsare?

Ja, ibland önskade jag att man var det. Iaf när man är på jobbet och dom tror att man ska veta allt, typ att man ska ta dän potatislådorna från vagnen och ställa dom i hyllan bara för att det ska komma nya? 
Eller att man ska ta dän plasten från salladshuvvena? Eller att man ska hälla upp potatisen i hålkantiner till dagiset och huset? Men, eftersom ingen SA nått tycker inte jag att jag ska förväntas veta det.
Och eftersom dom antog att jag skulle klara mig helt på egen hand och inte fick gå breve nått så har jag all rätt att va lite förvirrad och frågvis. Ett tag till iaf.

Ikväll va jag och Jeanette på bio. The Reader såg vi. Väldigt bra faktiskt. Hade hört både för och nackdelar om den men jag håller mig på plussidan jag.
 Den va väldigt djup och innehöl lite smygporr. :P
Så vi va "överdjupa" när vi gick ut som Netts sa. Och de va bara vi och tio mormorar som va där typ. En och annan yngling till kanske.

Igår va ja inne i stan och sprang Vårruset. Gjorde de mest för fikakorgens skull, men de va ändå kul att va me. Helt sjukt mycket folk va de!! Jag, Loo, Sophia och Catrin slog följe i en grupp medan Annica och Sofia flängde iväg i den första springgruppen. :P Dom fick i uppdrag att hämta fikat när dom kommit i mål.
Jag och Loo hade jäkligt roligt, jag va speedad som tusan och va taggad efter min underbara sovmorron, så glad i hågen traskade vi iväg och flammsade och tramsade. Värsta va när nån bakom oss börja berätta nått om nån groda och jag kolla lite snett på Loo för att se om hört, när jag ser att hon kikar på mig av samma anledning och vi försöker hålla tillbaka ett rejält jättegarv och vi bara frustar istället. Sen när tantan och henne skompanjoner börjar skratta och vi upptäcker att hon ahr ett asroligt skratt kan vi itne hålla oss längre utan bryter halvt ihop av garv. Sen va hela den rundan förstörd. :P
Fikade gjorde vi och kallt va de, så vi nio tiden gav vi oss hemmåt med stelfrösna fingrar och djupfryst röv. :S

Imån är jag ledig, och då ska jag köra Mini och Majsan, plugga och kankse blir de en sväng in till stan igen. Who knows? :)

Se ya!

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag hade gärna vart tankeläsare, men det är bara för att jag vill veta allt skvaller först. :P

2009-05-13 @ 22:03:01
URL: http://simonelj.wblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0