Vilse i mina egna tankar.

Ska vi börja med det braiga idag kanske..
Har jobbat och knappt gjort fel eller bort min nånting! Sensation!! :D Va flummtrött på mornen och hade väldigt roligt och sjöng me i underbara Rybacks låt och mitt i min sjönsång dör radion!! Bara pannkaka! Den som jag fick knycka tillbaka från köket eftersom den som är där hade kapsejsat, fick en allvarligare smärre chock när jag upptäckte att platsen där den ska stå gapade tom och enslig. Jösses, kubbade ut det kvickaste jag kunde och roffade åt mig den igen. Nån reda får de väl allt va på torpet!! 

Såg min första rullstolsolycka idag när jag torkade av borden i matsalen. En liten tanta skulle över en sån där grå gummilist som agerar tröskel skulle jag tro, och kom inte över fast man ska göra de och när jag tittade såg jag bara bakhjulen lättade från marken och hela rullstolen välter framlänges och den lilla tantan hamnar "under". OCh såklart va de ingen från vården där!!  Skyndade dit och hörde hur de va e henne, och eftersom jag vet att man inte får lyfta upp dom när dom ramlat letade jag reda på en från vården som fick ta över. Försökte hjälpa till men när det tillkom två till kände jag att dom hade mer koll på läget än vad jag någonsin kunde tillföra så jag dunstade.. Uscha.

Blev klar tidigt så jag körde hem och flyttade över hästarna till den nya matiga hagen och sen kom David hem. Hungrig sm ett as och livsfarligt gnällig och tvär. Hade sönder en glaskanna på köksbänken så det sprutade glassplitter i hela köket, könde hur de landade i huvvet så de blev en impulsiv dammsugning och dammning.
Sen kom Loo och vi körde Tyo och Mini. Gick väldigt bra! Dom va väldigt mätta och ståg och sov när vi borstade dom. Sen piggade dom på sig när vi körde vi iväg.
Kom tillbaka och körde Majsan och Öride runt Glosäng. Gick hur bra som hellst!! Så stolta vi va! Julia körde Majsan hela rundan och dom satt och sjöng för full hals. Lovisa lärde mig en flugsång som resulterade i ett asgarv.

Alltså, alla kommentarer, är dom menade för mig? Jag fattar nämligen inte. Dubbla signaler. Okej att alkohol inte alltid har den bästa inverkan på mänskligheten men inte fan ångrar jag de som hände! Mer än illamåendet då. :S

Får väl se vad som händer..
Imån ska förhoppningsvis nya p-piller hämtas ut. Livrädd om det kommer till undersökning. Låt bli mig!!


Kommentarer
Postat av: Behå

Har du fått en könssjukdom?

2009-05-19 @ 15:10:05
Postat av: mli

Usch, stackars tant! Gick det bra med henne?



Och Lisa.. Alexander Rybacks låt var fruktansvärt dålig. Skicka inte sånt skräp till mig igen ;P

2009-05-19 @ 21:34:39
URL: http://faded.bloggproffs.se
Postat av: Simone

Hallå vilket pucko är det som frågar om könssjukdom? Man kan ju faktiskt gå på gynundersökning utan att ha en könssjukdom!

Suck!

2009-05-19 @ 22:48:41
URL: http://simonelj.wblogg.se/
Postat av: Simone

Hallå vilket pucko frågade om könssjukdom? Man kan ju faktiskt gå på gynundersökning utan att ha könssjukdom!

Suck!

2009-05-19 @ 22:52:25
URL: http://simonelj.wblogg.se/
Postat av: Behå

Men hon verkar ju skitskraj och snackar om p-piller och fylla så man kan ju faaaan undra åsså.

2009-05-20 @ 13:13:12
Postat av: Veronica

Hej!



såg att lovisa lärt dig en flugsång ? Hur går den ? Behöver nån flugsång till min förskola imorgon. tänkte om den var nått att ha ? :D

2011-10-05 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0