Browniepaj!!

Satte igång med morgonens storbak klockan halv 9. Nu är jag klar. En timme senare.
En hel liten browniepaj blev det. Från mormors ÅretRunt som jag knyckte när jag bodde hos henne förra året.
 En halv sats bara, annars blir man sådär äckelmätt, den är asamäktig!

Börjar inte jobba förrens 11.37 idag. Avrundar till 11.30. Vaddå 37 liksom?! Puckodata! Vad är det för tid att börja egentligen?!
Idag är det Apt möte på jobbet och eftersom jag går i pension imån så tänkte jag bjuda hela Tantmaffian på nåt goooott! Visserligen tror jag det snackades lite om smörgåstårta, men aja, tanken som räknas. ;)
 Och nu har jag varjefall ansträngt mig.

Nähä, om man skulle gå en sväng med Snurre kanske? Packa kan jag ju faktiskt göra ikväll när det är mörkt!
Dags att röja i garderoben.. :S
Häpp

  
 
Tjing Tjong!

Svar på tal: (eller typ)

Simone, det går alldeles utmärkt att hjälpa till på morgonen och förmiddan också!! :P
Det kommer nog bli ett dagsprojekt som varar så länge vi tyar, båda ska jobba natt sen så vi (iaf jag) behöver nog eftermiddan till återhämtning. :P


Kommentarer
Postat av: Simone

Men jag jobbar ju morron och förmiddag och sen var det ju hundutställning, men jag kommer och återhämtar mig med er istället, på eftermiddan då kanske ;D

2009-10-28 @ 22:10:01
URL: http://simonelj.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0