Dåligt humör tack vare Arbetsföredlingen.

Jävla skitgubbe!
För ett litet tag sen fick jag ett brev från Arbetsförmultningen om att jag inte hade hört av mig på länge och dom undrade om jag ville va kvar där och bla bla bla. 

 Sen har jag liksom glömt bort, eller nä inte egentligen, jag har liksom tänkt att jag ska svara flera gånger men det har liksom aldrig blitt av, så idag tog jag mod till mig och skrev ett mail till gubben och sa att jag ville va me och hela mina jobb och boende situationer och allt sånt kraffs dom ville veta. Väldigt duktigt och seriöst.

Sen när jg kom hem så har jag fått ett brev och ett mail från gubbaset,
i brevet stog det att jag blivit avaktualiserad från Arbetsförmedlingen och avanmäld från Arbetslöshetsersättningen, som jag inte ens har haft nån, lönt att avanmäla mig från det då. Och att dom meddelat min arbetslöshetskassa om att jag fått jobb från förrgår.
???
Vad vet dom om det?
I mailet stog det att jag skulle skriva in mig på Arbetsförmedlingen i stan och prata med dom där om A-kassa och allt jag frågat honom om. Fuckhead!

Kunde man åtminstone inte fått en påminnelse till liksom? Som med allt annat hot.
Fan.
Jag är nog mest arg på mig själv egentligen, för att jag aldrig gör som jag tänker, men jag har aldrig gillat aset där så det känns bra att ta ut ilskan på honom.

---

Fick ett paket av TantMaffian. :)
Ett smörgåsbord av braochha flyttsaker.

---

Ringde min man på väg hem från jobbet och prata lite och skratta åt hans märkliga sambo ett tag.
Sen av en dum jävla anledning blev jag irriterad på han, så blev han arg på mig och jag på honom och så skällde vi ett tag på varann. Av ingen anledning alls egentligen.
Men åååh, vad dumt.
Vi slutade iaf pratet med att va vänner igen, men vilken ångest jag har!!
Nä, det känns inte kul. 
 Jag får nog krypa till korset och be om ursäkt...
(fast det egentligen va hans fel som jag blev arg från början) :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0