Kungens egna krigszon!

Jisses, som här ser ut!
Lådor överallt, speciellt på bänkarna, alltså totalt omöjligt att som halvt utsvulten att fixa mat så det fick bli Max idag.
Pappa bjussa dessutom  på fika när vi va klara me kånkandet!! :)

Nu har Johan stuckit till jobbet och jag sitter och väntar in att klockan ska bli dags för mig också..

Loo och Plåtis är påväg hit en sväng. Väldigt mörkt och ensamt här!

Imån ska det röjas upp här och allt dammigt porslin ska diskas med den nya diskborsten och diskmedlet som inhandlades på Öb idag. :)

Både Sofia och Simone bagna flytthjälpa.
Dålig stil. :P
Men ni är välkomna e anan gång iaf. :P

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag ville hjälpa till, men det drog ut på tiden och det blev lite sent, men jag kan komma och hjälpa till att packa upp istället. Nån dag i veckan :)

2009-10-31 @ 14:00:46
URL: http://simonelj.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0