Natten.

Uajaja!
Så trött (och snorig) jag är nu!! Jobbat mellan 22 och o4 inatt.
Va hur kul som hellst och jag höll mig pigg och vaken hela tiden, mest pga att det alltid fanns nått att göra.
Som typ att göra dubbla cheezburgare och french hotdgs. Det var det jag drömde om inatt efter att jag äntligen somnat.. vid typ 5. Sen vaknade jag vid 9 av att Johan vaknade och sen ha jag inte sovit mer.
Bara legat och snurrat och försökt stänga ute alla ljud och allt ljus med en kudde = kväningsrisk.

Nu sitter Johan och hans bror och spelar tv-spel. I samma klass som supermario.. :P
Ingen ro här inte!

Får nog försöka sova lite mer ikväll. Inatt skulle chefen inte komma förrens vid 1 tror jag han sa. Så helt värdelös kan dom väl inte tycka jag är.
Ka-tshing!! :)

Nu ska jag äta lite och sen ringa Loo och Linnea.

Tjing tjong!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0