Nyttjobb.nu?

Ehm ja. Jag hoppas på de iaf. Va där idag och provade. Mellan 9 och 13. Imån ska jag va där mellan 22 och 04. Jag lovar. Skratta inte.
Jag som är världens morronmänniska nu! Blir liksom trött vid 2o-21 tiden och vaknar oftast vid 8 tiden av mig själv. Jag är liksom trött nu, i skrivande stund.

Planen: Tänker hålla mig vaken så länge jag kan ikväll och sova lääänge imån. ...
Underhållning: städa ett stycke rum, kolla på en film, kolla massa grejjer på internet och sjunga och dansa hela natten lång!!
Till klockan 23 kanske jag pallar trycket. Sen kommer jag somna.

Resultat: återstår att se.

Nog tjatat om det.

Provjobbandet gick iaf nåttsådär bra. Tror jag.
Det värsta va när folk kom in och skulle ha cigaretter eller snus.
 Vet ni hur många olika sorter det finns?!!
Hur många som hellst!!
Snacka om att inte se skogen för alla träd..
Det kom tex in en skåning och skulle köpa ett paket. Föstår ni min frustration? 
Jag fattade verkligen inte vad kvinnnan sa!!
Jag är väldigt oerfaren inom tobakskulturen och kände mig mest vilsen i pannkakan. Uajaja.

Kassan ska vi bara inte tala om.
I början fattade jag inte för allt va nytt, sen lossnade det lite och jag kunde ta flera kunder själv när dom köpte vanliga grejer som bara skulle scannas, eller nån som tankat, men sen kom nån hungrig jävel och skulle ha mat!! Pajjade all mitt nya självförtroende. Idiot!! Kampanjer och rabatter hit och dit, och det och det ingår i det och det om man köper det eller det, men inte i det.
Sen blev jag så trött i huvvet så inget funkade längre. Jag liksom kände mig som en trött häst i huvvet som fått jobba för länge och börjar trilskas.
Inte för att jag började trilskas, med mening. Men väldigt trögfattad blev jag.

Imån är det nya tag!!

Kört Mini och Majsan ieftermiddag. Ujj så svettiga dom blev!
Nästa helg har jag inga ponnyskruttar kvar. Då flyttar dom hem till sig. Redan på lördag flyttar Tyo.
Och då har jag bara en vecka kvar på jobbet.
Sen är det bara fyra dagar kvar tills jag tar mitt pick och pack och drar! Weii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0