o91o26

5 månader med älsket idag. <3



Tiden går fort när man har roligt. :P -Asch, 5 månader är la ingenting heller, säger ni säkert nu.
Jo! Tänk för att det ÄR det va!!
Och om 4 dagar kommer vi flytta in på Kungsvägen. 4 dar är ju ingenting!

Det blev lite lätt panikartad stämning efter Johan ringt till snubben och frågat om att få nycklen på fredan istället, för den 1 är ju faktiskt på en söndag... och fått tillåtelse att hämta den på fredag istället. HAr någon av os börjat packa än?

... 
 
Packa?
Hur tänker ni nu?
Jamen de e la ingen panik heller! 4 dar är ju evigheter! Det är ingen brådska! Ingen alls.

---

Tills typ idag då.
Har faktiskt packat två hela kartonger och skrivit Talrikar på den ena och Glas!! Bär JÄVLIGT försiktigt på den andra.
Man vet ju inte vad det är för löst folk som tänker hjälpa till på fredag.
Är den min ohägnsne bror får man ju se upp.

Nähä, om man skulle slänga ner lite mer skräp som ska me nu istället för att ligga här i sängen med Lukas och Snurre på varsin sida om sig och lata sig.
MEn om 4 dar kommer jag ju visserligen inte kunna göra det varje dag längre, så jag tar vara på kvalitetstiden med dom några minuter till..

Tjing tjong!




Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är ledig på fredag, kanske kan agera lite flytthjälp om så önskas? :) Ska förmodligen in till stan för att spendera kosing, så jag har nog lite tid över? :)

2009-10-26 @ 19:48:37
Postat av: simone

Du piano ska nog bli bra, bara jag övade nångång. Lite rörigt iochmed tapetseringen, så jag hittar inte sladden till keyboarden, men batterier funkar nog ett tag iallafall..hehe. Jag vill väldigt gärna komma till kungsvägen. Kanske jag kan hjälpa till lite med flytten oxå. På fredag eftermidag. men vi kan ju höras.

2009-10-27 @ 09:18:11
URL: http://simonelj.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0