Jobbhelg.

Nu är denna helgens jobb till ända.
Igårkväll va de kräftskiva direkt efter jobbet så nu är jag trött. Mammas och gubbens barn och barnbarn. Livat.
Jag tyckte om den där extra timmen speciellt mycket i morse. Det va ljust när jag vaknade. :)

Mini och Majsan har vatt i Kalmar och tävlat idag. Majs och Fanny kom 4, Mini hade vatt duktig men vet inte vilken placering, Loo blev avbryten av Majsan som höll på att tramsa vid lastningen och välta omkull Fanny så vi avbröt och skulle höras senare..
Öride och Lovisa va me i samma lopp som Majs och Fanny och hade kommit 2!! =)
Va inget man trodde för 6 månader sen.

Ikväll äre bugg och jag hoppas jag får träffa min man efter. Vatt änkling hela helgen.. 
En vecka kvar till flytt!! :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0