Rumpmassage

Min tjocke katt är bra till väldigt mycket.
Bl.a massera min röv. Vääldigt uppskattat. :P
Fast nu har han legat där ett bra tag så nu har jag väl ett par stickhål efter då jag försökte skaka av mig honom, och är väldigt varm i svanken och förbannat pissenödig.
JAg frågade lite fint om han kunde behaga flytta på sig en snabbis, men han bara titta på mig, blinka sakta en gång och så vände han sig om igen och körde ner klon i högerskinkan på mig.
Jag tog det som ett nej.

Så jag ligger här på tvären i sängen, med underbenen, som sakta somnar in, upp mot väggen, axlarna uppkörda över öronen och en svank som snart går av och är asapissig och känner mig inte förmögen att göra ett jota åt något av det.
Bara för att jag tycker han är så mysig.

Gick till Farmor efter jobbet och åt smörgåstårta med en liten del av släkten. En ytterst liten del.
Smörgåstårta är MAMS!
Om nån klok människa hade avskaffat räkor.
Varför ska detta ytterst otäcka lilla sladdriga, slemmiga vattenlevande djur med sin suddgummiga konsistens och ljusrosa färg alltid befinna sig på den maten jag ska äta för?!

Sen fick vi tårta. Vanlig hederlig gräddtårta.
Den va jävligt bra pimpad!! 




Dom små, små plupparna som är i texten va också rosor.


Nu funkar inte bilduppladdningen bara för de..
Nåja.

Har redan två eventuella frivilliga flytthjälpsvolontärer! :) Väldigt uppskattat och välkommet!!
Tack så hemskanes!


  

Johan undrade vad vi skulle med så mkt hjälp till. Han har två starka kompisar och en lillebror, jag har en pappa och eventuellt en bror. Men när jag sa att det är faktiskt på fjärde våningen utan hiss och jag packat mina kökgrejjor i fem kartonger och inte kommit igång me resten av allt som ska me så blev han tyst.
Karlar! ^^ Tror dom kan och vet bäst. Pfft.

Nähä, nu ska jag baska mig fylla fler lådor. För här ska minsann flyttas!!

Kommentarer
Postat av: Simone

Utan hiss... Vet du vad jag kom på att jag skulle visst...att jag var ju.. hrm uppbokad på fredag, hela eftermiddan ;)

2009-10-27 @ 22:33:49
URL: http://simonelj.wblogg.se
Postat av: Simone

92 år är minsann en högaktingsvärd ålder må jag säga..och räkor är gott! :P

2009-10-27 @ 22:36:38
URL: http://simonelj.wblogg.se
Postat av: Fia

Hahaha, vilken bild på mig. Hej rufs? VAckert. :P

2009-10-27 @ 22:41:37
Postat av: Isabel

Hej!



Tack för att du skrev! Du behöver inte be om ursäkt för det, jag blev snarare glad.. eller vad man ska säga.



Ja, det är ett tufft beslut man måste fatta. Det gäller ju att inte vara egoistisk och behålla djuret för att man själv vill utan man måste se till djurets bästa. Det ska ju inte behöva lida.



Jag förstår att det känns svårt med din pålle, men det är ju inte ditt fel. Jag är säker på att han inte klandrar dig för att du inte var där, hur skulle du kunna vara där? Man kan inte bo i stallet 24 timmar om dygnet.



Han lider inte nu i alla fall. Nu har han det bra och en dag ses ni igen.



Kram

2009-10-28 @ 09:04:49
URL: http://lillafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0