Bugelibugg

Idag va våra ordinarie ledare på tävling så foxledaren och hennes dotter hade oss istället och kommit på den fenomenala idén om att det skulle va roligt. Jag brukar sannerligen ha väldigt roligt under den oehört jobbiga och svettiga timmen men det räckte tydligen inte.

Nä, för nu skulle vi släppa loss... Showa och bjussa på oss själva.
Jag är säker på att jag sagt att efter några glas vin (några glas vatten i rätt sällskap) och en 50 års fest och några favoritkusiner så släpper jag loss ta mig fan så det räcker och blir över åt hela släkten!!
 
Men ja, inför ett 20 tal totala främlingar är inte det det första jag gör. Inte så gärna iaf.
Vi skulle vänta 16 taktdelar med att börja dansa med varann utan dansa för varandra (typ) den stunden. Ehm, KUL!! Nej. Sen skulle vi juxa (ett annat vuxet ord för jucka?) i en paus i en tur. Inte heller helt lätt, utan musik och med en främmande karl bakom som helt ostört kunde spana in mina väldigt stela och högst osexiga höftrullningar... Hrm.

Lite lättare med lite alkohol i kroppen på en fest med en kompis liksom!

Jobbat helgen me. Igår va de jävulskt hektiskt ett tag.
Idag har de mest vatt rätt lugnt.

Mini och Loo tävlade i H-stad och det hade inte gått bra. På att igen i Kalmar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0