Jag bara äälskar Ben&Jerry!!

Maaaams på den glassen!!
Älskobabe kom hit med två sånna burkar igår, (rea:2 för 99) efter att först ha ringt och frågat om jag fortfarande va sugen på det.

???

Ja det kan förståss inte va lätt att veta att glass är man alltid sugen på. Oavsett väder och humör. Glass är glass. Ben&Jerrys är glassarnas glass!!
Men de är lugnt babe, du är sååå förlåten för ditt lilla sidestep. Det kan ju hända den bästa.

Den me chokla och brownie i den är så orgasmiskt god så det liksom riktigt "knullar i munnen"* när man äter den!
                                                           
                                                                 ((OBS!!! BÖR smakas!))

Den första skeden är som en hägring, som en uppenbarelse, man får sån inlevelse så man liksom sluter ögonen lite halvt och måste skjuta ut hakan en liten, liten bit bara för att känna godheten komma krypandes.

Jag smäckte i mig halva(!!) burken innan jag blev proppmätt, (vi stoppade filmen som Johan hyrt så han kunde springa ner med min glass till frysen i källaren..) sen blev jag så svullotrött så jag somnade och därav missade halva filmen.
Vaknar av att han viskar i mitt öra att han går upp och lägger sig nu. Mmm.
I sånna stunder önskar man att man mycket att man va sisådär en 7 år och så sketalätt så man hade blitt uppburen och sluppit vakna och sen bli skitpigg igen så fort man lagt sig i sängen..


*hördes utanför järnvägsgrillen med Loo efter en utekväll utav den tjucke kocken.
(som Loo efter det har vatt hemma hos och lagat nått.)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, den är verkligen så orgasmiskt god som du beskrev den. Man är i himlen när man äter den! Och så sjukt mättande är de också, tack och lov! :P Hälsa Tage ska jag absolut göra och det är klart ni ska festa extra mycket åt mig, annars blir jag besviken! Men vi kan gå ut någon annan helg? kramkram

2009-09-17 @ 22:12:47
URL: http://faded.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0