Oböy!!

Idag fick dom lyckans ostarna till pensionärer köttbullemackor och varm hemmalgad oböy till kvällsmat! Kändes nästan som en ruggig vinterdag i sinnet. Saknades bara en soffa, en bra film, ett täcke och så gärna en fin man. (den där fina mannen har alltid vatt en dröm i alla sammanang men nu FINNS de en!)
Men dom fick minsann nöja sig utan både film och män, eller ja, det vet ju inte jag. Det är ju två senila som raggar på varann. Himla bra kan jag tänka, man hinner ju liksom inte tröttna  på varann så fort.. :P

Kom hem och somnade som en gris i en hel timme innan David kom och ruskade om mig och sa att Majsan va mörkrädd och inte vill springa i skogen när det va mörkt..
???
Och han vet allt om Majs eller?!

Nu går alla tre och sväljer gräs i en ny hage. De där viktiga tuggandet skiter dom blanka fan i i dessa kristider. 
Tänkte låta Majsan gå där en stund med och äta själv under tiden, men jäklar i havet så mörkt de blev så fort jag kom in! 
Hua!! 

Imån ska Mini tävla i Halmstad!! 
Hoppas på samma lycka som förra veckan. 
Jag jobbar så jag får inte va me och se de live... :( 

Tjing tjong!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0