Ösregn.

häpp! Idag efter jobbet åkte jag raka vgen hem till mamma!
Fast speciellt bra gick det inte, började med att köra vilse, (hur GÖR jag liksom?!) Kör vilse till sin egna mamma?! Detär ju liksom inte första gången jag ska till henne. Fast de e klart.. utgångspunkten va ju en annan denna gången. Men nåja, fram kom jag tillslut iaf.

Väl där bjussa hon på beasås och annat massa gott! Sen gick vi ner till minste barnbarnet. Evigheter sen jag såg henne och gudars va hon växt! Gick en runda i ösregnet och passade på att hoppa vattenpölar. Men det funkade inte för mig i början då jag hade gubbens huggarstövlar och det blev liksom inget plask med dom. Mamma därimot lyckades alldeles utmärkt med att blöta ner både sig själv och mig.

Imån är de full speta som gäller, tvätta och packa för en helg i örebro, köa två hästar och tvätta en bil..
Sen bär det av! :)

So long fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0