pågående panikattack

MAj GAaaaad!!
JAg ska provjobba!! Imån! Fick jag reda på. Nu.

analys:
Jag ringer med min väldigt mynidga och trevliga vuxenröst till stället idag på förmiddan, får prata med en lika trevlig kille som säger jag ska ringa sen.

Nu.
Ja du ringde förra veckan också va?
Ja.
Ja jag har haft så mycket att göra så jag har inte haft tid att följa upp det men du hade jobb till november eller?
Nja, slutar i slutet på oktober..  men jag jobbar ju bara 65% nu..
Är de uppdelat på alla dagar eller?
Nä, jag är ledig flera dar i veckan.
Det hade vatt bra om du kunde provjobba nån dag. Kan du imån? Klockan 8?
Nej jag skulle hjälpa till att städa då..
hur lång tid tar de då?
inte så lång.
men 11 då?
ja de ska nog gå.
Bra!!
Kul..
Hittar du hit?
Näpp.
bla bla bla.


Så imån. Ska. Jag. Prov.Jobba. Börja. I. Disken.
HJÄLP!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0