Pjuuh!

Han märkte inget!! Inte så han sa nått iaf.. :P Väluppfostrad eller bara rädd för att få mig på dåligt humör...? :P

Därimot så hade han fortfarande dåligt samvete för vårt lilla gräl i helgen (som jag förövrigt nästan glömt bort och förträngt) och hade köpt blommor och senaste LW skivan och hatt sig. =) Blir man glad eller blir man glad?!! =) Jag blev asachockad och sketglad! Det lever jag lite på än. <3 
Så efter det och min förlovningsdröm inatt bestämde jag mig till 110% att flytta me han, till stan. Till en lägenhet. Hujedamej! :P 
 
Vi lagade tacos innan vi åkte på bion.
 Flickan som lekte med elden va kanonbra! Har ett svagt minne från böckerna som jag läste för ett bra tag sen så i slutet blev jag ashispig när jag visste på ett ungefär vad som skulle hända men inte mindes redigt hur det skulle gå, satt och klämde sönder Johans hand och bet på naglarna. Jag biter aldrig på naglarna annars!!

Nu sitter jag här, ensam och övergiven, utan man men med en hund som just hetsätit sin kvällsmat och nu ligger och tuggar på en bajskorvsgodis i pappas säng. Jag väntar på att Idol ska börja och pappa kommer hem.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, Lisa! Ska ni flytta ihop?! Fan vad roligt isf och vad glad jag blir för din (er) skull!

2009-09-24 @ 11:00:35
URL: http://faded.bloggproffs.se
Postat av: Simone

Så roligt med lägenhet! :D

2009-09-25 @ 16:38:09
URL: http://simonelj.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0