ska de va omöjligt?!

skulle hänga me Loo till stan och hitta en bröllopsklänning idag, men de va ju stört omöjligt!! Ingen som dög, passade, va tillräckligt snygg eller på nått annat sätt inte dög för damen. Man ska ju ha VISSA krav, men ååh.. :P De får ju finnas gränser! :P

I söndags va de buggstart igen! =) Hösten är räddad!! :D
T om David hedrade alla med sin närvaro! Helt oförhappandes när jag kasade mig förbi dörren och sneglade ut såg min käraste bror stå där ute och flinade som en hingst på sommarbete. Eller nått. :P Jag vet inte. 
 På tal om bete har Majsan det bästa rymningstricket. Ägna fem år åt att odla en rejäl manväst och minst lika myckeet lugg, sen ställer man sig med huvvet i lagom höjd så den understa tråden ligger mitt på de tjockaste delen på luggen, sen siktar man in sig, ställer sig i startposition och så dyker man under snabbt som attan och så vips! Så va man ute!! (do not try this at home!)
Nu har jag vatt så grym och backslick flätat kaluffsen på henne så hon ska känna strömmen. Hästas.

På fredag drar jag och viola med oss min käraste man och hans lillabrorsor till deras pappa i örebro. Var där när de va så sketans varmt i somras och man höll på att dö av värmeslag och fick vätskeförlust i form av konstant, ofrivilligt svettande. Sen va de ju mitt i höskörden så en jävla massa balar skulle ju in i ladan och rullas upp  och slängas ner.. håhåjaja..
Men hoppas man kan bada lite iaf...

Nästan så man längtar lite efter hösten nu.. massa mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0