skyndar sig för att slippa stressa?

en bäbis!!
Fick spontanbesök av en liten Signe på två år i vagnen när jag och Loo va ute med Majs och Tyo. Urgullig!
Världens blåaste ögon som tittade på mig och log världens största leende! =)
"Titta hetten!" Titta kossan" Oppa"
Varje gång vi körde ner i en grop och de hoppade skrattade hon och sa "oppa!!

Sen när hennes pappa kom och skulle hämta hem henne grät hon en skvätt. :P Sötbarn.

Har aldrig träffat ungen innan, men hon fann sig i att sitta breve en vilt främmande männska och åka häst för första gången i sitt liv. En sån ska man ha! =)

Va på föreläsning i A-mo idag. Asarolig!!

Min man har  nyss fotmassagat mig.
Do I have to tell you all I really love him?! :)


Kommentarer
Postat av: Simone

Jag har ju sagt att barn är härliga ;P

Vad var det för föreläsning då? :)

2009-09-11 @ 22:31:34
URL: http://simonelj.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0