vem kom på ordet lagom?!

för det finns ju egentligen inte i det verkliga livet.
Inte i mitt iaf. Inte den här helgen. Och nej, jag är inte alls bitter. Men jag har VARIT. DET är skillnad!!
Såfort vi kom fram till sjön med husvagnen igår eftermiddag började det regna, vilket reuslterade i blöta kläder, fukt i husvagen och en massa kyla.
Frös som en bäver fram till klockan 11 i förmiddags när jag äntligen anlände till Loos dusch, vred på högsta värmen och stog i säkert en kvart. Där grep mitt samvete eller undermedvetna in och sa att nehedu Lisa! Nu får du bannemig inte duscha mer! Då tar varmvattnet slut!!
Men då hade jag tinat iaf en bit in. Kände mig lite som en tjälknöl ett tag..
Sen bar det av mot T-ryd. Skulle va totobud. Halleluja!! Väldigt lugnt och lite halvt skitsegt på den fronten. DESSUTOM blåste det halv orkan och fnysregnade det. Det värsta av allt regn. Ska det regna kan det lika gärna göra det ordenligt.
Så då frös jag igen. Sen frös jag är vi åkte hem. Sen frös jag inte mer för då va de dags för buggen.
Tio minuter in i timmen hade jag fått en kroppsvärme som hade gjort en isbörn avundsjuk och stigit ett antal nivåer i rödhet i fejjan. Sen blev det bara värre. Och värre.
Det är den enda formen av motion som jag utövar nu som jag blir svett av. Alltså vi snackar riktigt supersvett. Så jävla äckligt svett så det rinner. Och nu delar jag inte med mig mer information om mina svettningar. Tragiskt jag vet. Ni vill säkert veta VART det rinner också, men det får ju finnas gränser för alla. Dessutom, jag ser nästan blå ut i asiktet till på köpet.
Idag skulle vi röra oss i hela magen, sen höfterna, sen axlarna, sen armarna, sen benen. Sen blev det bara för mycket.
-Släpp loss! Våga göra bort er!
(Ge mig ett par tre glas vin och en kusin att fjolla runt med och ett femtioårskalas så ska ni se att jag både släpper loss och gör bort mig. På samma gång!)
Sen började jag åsklart frysa på vägen hem också. På med röv-värme och sisådär en 26 grader luft.
Maaah!
Nu har jag duschat. Igen. Men bara 5 minuter, för sen tar vamrvattnet slut, sa inte mitt samvete utan min käre far.
Nu ska jag lägga mig med dubbla täcken och en hund och tjocka strumpor och längta till tisdagkväll, för då ska jag ha kvalitetstid med min kära man, och jag hoppas att jag sa till han att jag ville va hos han så vi kan duscha riktigt, riktigt länge och ha så varmt så man nästan flår sig, och sen lägga oss i soffan och äta kall och asagod ben&jerrysglass med massa chokladbitar i och kolla på film och ligga under ett täcke sådär snuskigt nära varandra och bara känna vilken jävla tur jag har haft som hittat en sån underbar liten go toyboy. <3
Alltså, vi ska ju ses imån me. Men de är bara på kvällen och natten. På onsda  är jag ledig och han börjar inte jobba förrens 21. Så vi har en hel dag också!!
Besatthet har fått en helt ny innebörd.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0