You'll be in my heart

You'll be in my heart
now and forever more!



Älskade Lufsen!
En månad och en vecka sen nu. Du fattar inte vad jag saknar dig! Vad jag önskar att jag hade kunnat rädda dig från smärtan. Min bästa ponnykung! Du fattas och saknas. Det finns inte med på världskartan att någon ska stå ut med det du gjorde. Mitt älskade allt. Du är bäst och jag saknar dig som innutahelvete!!
Det va ju du och jag mot världen, remember?!
Det saknas någon brevid Lilleman.
En kolsvart liten skrutt med rufsig man och busiga ögon.
Du hänger ovanför min säng nu, älskade du. <3



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Nja, men snart! Det är ett måste! Jo, lite tidigt är det väl, men så länge det känns bra och värt att satsa på så tycker jag definitivt att du ska Johan och lägenheten en chans! Och en inflyttningsfest MÅSTE ni ha!

2009-09-25 @ 08:21:20
URL: http://faded.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0