Åmen åååh!

Jag har sprungit runt som en iller  och letat efter "Som jag vill vara" i en vecka nu! Men när jag pratade med bibblan så va de inte ens den boken som de va kö på! Det va "Kattskorpor". Och den har jag ju. Så jag ska bums ner till bibblan och läman den och dom andra jag hittat så fort Johan kommit hem . Sen ska jag hämta ett paket från HM som jag procrastinerat. (höhö, där kom det!) Paketet är till Johan så jag har inte kännt nått speciellt sug efter att skynda mig.. :P
 Men åter tillbaka till boken. Enligt hon på bibblan har jag inte ens lånat den. Men jag förklarade för henne tre gånger att jag har den, jag har läst den, jag har tom tatt kort på den! Då trodde hon mig nog. Men betyder det att jag har en lånebok illegalt? Som jag egentligen inte borde ha.. Jisses.

Imån är det fredag!
Ska va hundvakt i helgen. Till Bosse. Asså, jag stendiggar de namnet. Bosse. Jag får ju upp en bild i huvvet på en fet tax som ett pensionärspar har som gödgris typ. Eller en schnauser eller nått.

Inte en rottweiler!!

Bosse skulle egentligen suttit inlåst på ett gammalt dammigt pensionat hela helgen alldeles ensammen och övergiven men så fick Bosse ont i armen (läs:benet) så då fick jag förfrågan om jag eventuellt kunde passa honom om han inte blev bättre. Såklaaart jag kunde!
Men sen så blev Bosse bättre iaf så då så behövde jag helt enkelt inte passa Bosse längre men eftersom jag typ sett fram emot det så praktiskt taget tvingade jag mig på honom i helgen iaf.
Eftersom Bosse inte ska eller kan gå i trappor med sitt onda och jag inte orkar lyfta en sån mastodånt uppför tre trappor hit så ska Bosse och jag ska ut på grönbete hos pappa hela helgen. . Och Bojjan hade nog inte blitt så glad..

Men nä. Cykla en sväng nu. Ända ner till bibblan och tillbaka.. Hujedamig! Men det är dags att börja bli fit igen.
Hostan har inte gett me sig så jag tar de bara stilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0