Åt helvete. Kom åt skicka-knappen!  Kände...

img_6807 (MMS)

Åt helvete. Kom åt skicka-knappen!  Kände mig inte redigt klar med min natt där så jag fortsätter... Sen kunde jag som sagt i inte somna om och låg och vred mig ett bra tag innan jag kände att jag kanske va pissenödig och inte kunde somna för de!  Sagt och gjort. Kravlade mig ur min spälsäng med ett trapphål som är hälften så brett som min röv och dunsade ner på golvet.  Hannah hade vaknat och löste av mig på toan när jag kom tillbaka.  Vridvridvridvrid. Vrid.vridvridvridvrid.  06. Åååååh soooomna dååååe dumma mig! Sov! 07. Åmen ååååh! Jag måste ju ha min mans armar om mig såklart! Då somnar jag!  Kas och kravel och donk och gnissel och bök.  En stensovande man. Kul!  Jooooohan?  Bökar lite extra på han för att han ska vakna så pass att han märker av min excistens. Oj! Han rör sig!  Åjsh han såg mig!  Ååååh han leeeer!! Älskade fina underbara du.. Efter fem minuter med hans armar om mig har Ab börjat med sitt gubbasnarkande och Johan börjar böka. Kraffskraffs och gnissel och stånk och stön och suck och FAN ta dään armen från min hals! Ligg STILL du väcker ju alla! Kan ni sluta lösa av varandras snarkande?! 08. Kravlar mig tillbaka till min spjälsäng och lyssnar på radio i iphonen. Den hinner dö innan jag äntligen somnar.  Jävla pers!!  Enånhalv timme senare ruskas jag om som om en hund leker med en gammal dojja. De va den skönhetssömnen de.  Bättre lycka nästa gång liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0