En massa saknande!

Min baby har åkt. 
 Det är bra att sakna varandra.
Mycket lätt att säga i förväg! :P
Jag saknar! Fan för mycket nu känns det som! Helt vansinnigt mycket.. Tródde inte att det skulle bli så jobbigt.
Jag lipade, Johan lipade. VI lipade!
Vi såg ut som två i ett förhållande varav den ena skulle ut i krig kan jag tro. Inte veta hur länge han skulle bli borta, om han skulle komma hem överhuvvetaget. :P

Bara hålla kontakten med brev.. :O
Tacka fan för telefon och internet!!

Men det är ju bara fyra dagar. Åt gången. I sju månader, minus fem veckor... Minus lov...
Men ändå!
 Jag tillåter er att skratta åt mig. Tills ni sitter där själva en vacker dag med världens saknad och en man i andra änden av sverige. Typ. Då kan ni komma och säga -Flåt ja skratta. Men nu vet jag hur det kändes..


älskar dig<3


Så..
Nån som vill leka i veckorna? :)


Kommentarer
Postat av: Johan

Du är underbar hjärtat! Älskar dig!

2010-08-30 @ 21:02:08
URL: http://melkerssonjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0