Foten låst i ett snett läge vid ankeln. En...

img_6807 (MMS)

Foten låst i ett snett läge vid ankeln. En väska full med tidningar (Johan hur tänkte du?) och annan skit delar plats med en jacka och en tröja, mellan mina ben. Det är varmt, efter mindre än 10 minuter är jag redan så varm att det börjar stickad i skinnet. Svettningarna kommer snart.. Vi vet inte riktigt vart vi ska. Blir det raukar kanske? Det har vi pratat om sen första dan att vi ska kolla på men alltid sagt att vi ska göra när det är fint väder, men eftersom dom två (TVÅ!! 2!!) dagarna som det har varit sol på har vi vatt vid  Blå lagunen och på Fårö, har inte raukarna blivit hårt prioriterade. Nu är sista chansen liksom.  Igårkväll va vi, efter att ha legat inne hela dan, på bio och såg Bröderna Karlsson. Jag höll på att avlida av skratt. Så himla roligt skruvad!  Nä, mina ben. Nu somnar dom.. Fan. -är vi framme snart?!   Släpp uuut mig! Jag känner mig trängd..  Naken. Excposed.  Rädd..?  Varm!  Och mina fötter sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0